You gave me everything, Chapter 17 - My Head Hurts

Previously in You gave me everything:

Kimberly's Perspektiv   
 
"Well, you'll pay for that." Sa jag och han skrattade retsamt.
Han drog av mig mina byxor och min blus, bärde upp mig till hans midja och sedan satte mig på en byrå. Han drog sabbt av sig sina kläder så att han bara stod i kalsonger, han kysste över min bh och sedan ner, över min mage och ner till troskanten där han drog av dem.

 
 
 
Kimberly's Perspektiv
 
Jag gned mig i sängen och ville verkligen inte gå upp. Jag tog min datorn till sängen och öppnade den, hittade absolut inget roligt, varken på tumblr eller twitter, så jag stängde igen den igen och gick ner till köket. Jag var inte heller hungrig, jag hade bara en otrolig huvudvärk från igår eller mer ifrån alkoholen ifrån igår. Jag tog fram en värktablett och fyllde ett glas med vatten. Kastade in tabletten i munnen och svälde med vatten. Hector kom in i köket och såg mig lutandes emot köksbänken.
"Is everything alright?" Frågade han.
"Yeah yeah, just a hangover." Sa jag och reste mig ifrån bänken och gick till en stol och satte mig.
"Okay.. Any plans for today?" Frågade han.
"No not really, I think I want to go down to the mall today." Sa jag.
"Okay let's do that." Sa han, "Just get dressed first."
"Wait, what?" Sa jag förvirrad som jag var.
"Yes, I'm not letting you drive, so I'll drive you to the mall and then pick you up if not someone else does, as long as not you are driving." Sa han, jag tackade så mycket och sprang upp till mitt rum för att byta om.
 
 
Jag hade precis kommit ner till centrum, jag gick ut ur bilen och sa hejdå till Hector.
"Take it easy now Kim." Sa han innan jag nickade och stängde dörren. Jag har för stor baksmälla för att kunna köra, så jag fick skjuts av Hector. Dörrarna åkte isär när jag kom inom 10 centimeter ifrån, jag gick in och kollade runt. Det var ganska folktomt idag, antagligen hade många festat igår, det var ju ändå lördag och man festar oftast på lördagar. Jag gick in i American Apparel, de hade fortfarande lite vinter rea. Jag tog upp en vit magtröja, den har korta ärmar och var ganska tunn. Jag hängde tillbaka den och tog upp min mobil, jag bläddrade bland kontakter och fick fram ett nummer där det stod Grams, jag klickade på namnet och tog upp min mobil till örat. Det gick 4 signaler innan hon svarade.
"Hello, Sarah here." Sa hon när hon hade svarat.
"Hi grams." Sa jag.
"Oh hello darling." Sa hon, "How are you?"
"Oh, I'm kind of not okay, I was just wondering if you could meet me at the mall and take a coffee with me or something, I wanted to talk." 
"Yes of course, I'll be down faster than the lightning himself." Sa hon.
"Thank you so much grams." Sa jag och skrattade lite lätt.
 
Som farmor hade sagt så var hon nere så fort hon kunde. Vi möttes i en kram precis utanför Starbucks. Vi gick in tillsammans och satte oss ner vid ett bord för två nära fönstret.
"How are you sweetheart?" Sa hon och kollade på mig med medlidande blick.
"I'm so tired, and the hangover..." Sa jag och suckade. 
"I understand.. If you were with me when I was younger, wow, I mean I was the queen of partying!" Sa hon.
"Oh no grams... please." Sa jag och vi skrattade, "Well then that makes me the princess of partying, I mean if not dad." Sa jag.
"Oh no, your dad was never a party guy." Sa hon.
"Huh, really?" Sa jag förvånat.
"No not at all, the first time he partied was with you mother." Sa hon och nickade.
Vi tog en varsin sipp av vårt kaffe och sedan började vi prata om gammla tider då farmor festade loss.
 
 
"So how is it going with that boy you have been talking about." Frågade hon.
"Well.. yeah I kind of needed to talk about him.." Sa jag och kollade ner i mitt kaffe.
"Tell me darling." Sa hon och lade sin hand på min som låg på bordet, jag kollade upp och mötte hennes leende.
"Okay.. Well we have been haveing you know.. Sex." Sa jag och hon nickade, "And I don't know where this 'relationship' is going." Sa jag.
"Where do you want it to go?" Frågade hon.
"That is the point to, I don't know. I do like him, a lot, I get nervous when I'm around him but I don't want him to know because he is like me, we just wanted sex from the start but maybe I want more and he dosen't. Everytime we meet we have sex and then we maybe someone sleeps over at someone house." Sa jag och tog en till sipp av mitt kaffe.
"Alright, but what if you ask him?" Sa hon.
"No, what if he says that he dosen't want that and feels bad for me then... And then leaves me?" Sa jag.
"Yeah.. well I think you should tell him at the right point, when you feel sure and when it's the right time." Sa hon och jag nickade, jag älskar att ha min farmor som min bästa vän.
 
Vi hade åkt hem till dem efter fikat på stan. Vi skulle se lite film och ha mys, jag tror att jag skulle sova här i natt. 
"What is this movie called?" Frågade farfar när han satte sig ner i sin fotölj.
"Frozen, it's really new and I thought you two would love it." Sa jag.
"What is it all about?" Frågade farmor.
"It's about two sisters Anna and Elsa. Elsa has superpowers you can call it, she can make everything to ice and snow. Well basically we'll follow their lives and meet some new people, and they sing also!" Lade jag till på slutet.
"Oh I love that." Sa farfar.
"Yeah I know, that's why I thought it was a good movie for us all." Sa jag.
"Have you seen it?" Frågade farmor.
"Yes, but only eight times." Sa jag och hon skakade på huvudet.
"So typical you." Sa hon, "When you like something you really like it." Sa hon.
 
 
Filmen var slut och jag hade sjungit med till alla sånger, farmor och farfar hade både skrattat och gråtit, de tyckte verkligen om den här filmen.
"You sing very beautiful Kim, I've always told you that." Sa farfar, och det hade han.
"Thank you." Sa jag.
"I loved this movie, let's watch it again!" Sa farmor.
"Wait, I need to make hot chocolate with marshmallows!" Sa farfar och reste sig snabbt upp ur stolen och sprang till köket. 
När han kom tillbaka så kollade vi på filmen igen, som vi sa, men den här gången sjöng jag inte allt helt själv.

Kapitel 17!! Hoppas ni tyckte om det! 
Så festen var över och Kim pratade ut med sin farmor, vad tror ni hon kommer göra? Kommer hon berätta för Harry? Skicka in vad ni tror så ser vi det inom en snar framtid! Ha det bra så länge, så hörs vi!
 
/ Julia :) xx




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR