You gave me everything, Chapter 22 - From Cuddle To Work

Previously in You gave me everything:

Harry's Perspektiv
 
"Are you alright love?" Frågade jag, hon nickade ett svagt ja innan hon ändrade sig och skakade på huvudet, hennes tårar rann ner för hennes kinder och hon slängde hennes armar runt mig. Hon började snyfta och skakade av rädsla. Jag tog runt mina armar runt henne och kysste hennes panna. "It will be alright love, I promies, I'm here for you and I won't leave." Sa jag, jag kände hennes små nickningar emot mitt bröst. Jag ströck henne över håret. Aldrig i livet att den där idioten eller någon annan skulle få röra henne igen.

 
 
 
Kimberly's Perspektiv 
 
Jag satt i soffan i vardagsrummet med mina ben upp till magen, jag hade suttit här i säkert två timmar, kollat på något program jag absolut inte brydde mig om. Jag tänkte på gårdagen, hur kunde en lärare göra något sådant, jag trodde verkligen att han var en snäll lärare som bara ville mitt bästa och hjälpa mig, men det visade sig något annat. Jag skakade på huvudet när jag tänkte på det. Jag tog upp min tekopp ifrån bordet, tog den emot munnen och skulle dricka, men det fanns inget te kvar. Jag sukade, nu måste jag ju resa på mig ändå. Jag gick ut till köket och ställde tekoppen på diskbänken, jag såg en välbekant bil stanna på min uppfart. Jag gick till hallen men stannade framför spegeln för att se hur jag såg ut, jag hade ett par gråa mjukis, med en beige stickad tröja och ett par tjocka sockar, mitt hår var i en boll på huvudet och mina ögon var röda. Jag gnuggade irriterat i ögonen innan jag öppnade dörren, solen sken och lite snö hade smällt, våren var på väg. Harry klev ur bilen och gick emot mig, han sken upp i ett leende när han såg mig och jag kunde inte hjälpa mig själv, jag log också.
"Hello there sunshine." Sa han.
"Hi." Sa jag svagt och mötte honom i en kram. 
Vi gick in och jag stängde dörren. Han tog av sig sina skor och jag lutade mig emot öppningen till köket, han började ta av sig jackan och vände huvudet emot mig, han log. Jag skakade på huvudet och märkte att jag hade iaktagit honom, jag kunde inte hjälpa att le och sedan vände mig om för att gå in i köket. Jag sträckte mig efter min tekopp men innan jag tog den kände jag ett par kalla händer åka in i min t shirt och fram till min mage, han kramade om mig och jag skrek till för att han var så kall. 
Han tog upp en hand till min nacke och flyttade mitt hår så att min nacke blev bar, jag kände ett par läppar tryckas emot och jag log. 
"So what is happening today?" Frågade han efter kyssarna han hade gett mig.
"Well I'm not in school so I might need to work. Tea?" Sa jag.
"Yes, please." Sa han och ströck mitt hår, "Can I give you a ride to work?" 
"If you want to, but I'm having a late shift tonight." Sa jag.
"That's not a problem, I can pick you up if you just say when." Sa han och jag nickade, jag gav honom en mugg med te i. Vi gick in till soffan igen och satte oss. Det låg tre filtar lite huller om buller i soffan, kuddarna låg inte heller direkt som de skulle och det fanns en kinamat låda på bordet.
"Umh... I see that you've been here." Sa Harry och skrattade.
Jag sukade och flyttade bort några kuddar så att vi kunde få plats. Han satte sig ner bredvid mig och jag lade upp mina fötter i hans knä, han började strycka ett utav mina ben samtidigt som How I Met Your Mother var på.
 
 
Programet tog slut och jag ställde mig upp.
"Where are you going?" Frågade Harry.
"Well, If I'm going to work I might need to shower, get dressed and go to work." Sa jag.
"Oh alright, can I join you?" Frågade han.
"Umh..." Jag kände hur mina kinder hettade till, jag skulle älska att duscha med Harry, det skulle vara första gången, men ändå, det var väldigt pinsamt och jag märkte att jag tog för lång tid på mig att bestämma, han hade rynkat sina ögonbryn och kollade på mig, tog inte bort blicken för en sekund. "Sure." Han log nöjt och reste sig upp också, han tog min han och vi började gå uppåt, jag gick först i trappan men min hand var fortfarande fast i Harrys. Vi kom upp till mitt rum och jag kollade genom min garderob för att se vad jag skulle ha på mig. Jag tog fram ett par ljusa jeans och en svart t shirt och mina vita låga converse, det fick duga. När jag kom in i badrummet var Harry redan redo, han hade tagit av sig sin tröja och sina byxor samt strumpr och kalsonger, han stod med bara handuken runt midjan. Mina kinder började hetta till en gång till, han såg det och flinade. Han gick emot mig med sina händer ute, han tog tag i min t shirt och drog min sakta emot honom, vi stod bara några centimeter ifrån varandra, han drog upp min tröja, över magen, över brösten och sedan över huvudet och sedan var den borta. Jag tog mina händer över min mage för att skydda den lite.
"Stop that." Sa han med en lugn och mörk röst, han tog sina händer till mina och drog bort dem sakta. "You are very beautiful Kim, don't cover your body." Sa han och plasserade en kyss på mina läppar. 
 
Vi klev in i duschen tillsammans, strålen hade redan varit på en stund så det var lagom värme. Harry bjöd in mig i hans armar och kramade mig, länge. Jag kollade upp på honom och han ner på mig, vattnet rann mellan oss, det var skönt och det kände som att jag kunde stå här föralltid. Han tog båda sina händer upp till mitt ansikte och plasserade flera kyssar på min munn, jag svarade med glädje och kysste honom.
 
 
Vi hade klätt på oss och stod i mitt rum, jag skulle blåsa mitt hår innan vi skulle gå. Harry satt på min säng och kollade mig i ögonen genom spegeln. Jag stängde mina ögon och njöt utav den varma luften som träffade min hals, min nacke och mitt ansikte när jag blåste genom håret. Jag stängde av hårblåsen och öppnade ögonen, Harry kollade fortfarande på mig, jag reste mig upp och gick fram till honom, han kollade upp på mig när jag stod framför honom, jag satte mina händer i hans nacke och tog tag i hans hår, han blundade och jag böjde mig ner för att ge honom en kyss, han tog sina armar runt min midja och reste sig, han lyfte upp mig och lade mig ner i sängen och han över mig. Han kysste mina läppar, min kind, mitt käkben och ner till halsen där han stannade och sög. Jag blundade och njöt, det kändes underbart och skönt. Han slutade och fortsatte uppåt igen. Han slutade kyssa mig och jag öppnade mina ögon, han låg och kollade på mig med ett stort flin.
"No Harry, you didn't." Sa jag och puttade bort honom, jag gick fram till min spegel och flyttade på håret, och där var det, på min hals, ett sugmärke. "Damn it." Sa jag och tog upp min hand till håret.
"It fits you love, you look very hot in it." Sa han och blinkade.
"Did you really need to?" Frågade jag. "I mean I need to have my hair in a ponytail and everyone will see it." 
"And?" Frågade han.
"And it's... Embarrassing." Sa jag och kollade ner i golvet, jag hörde hur han reste sig upp och och kollade upp igen, han gick emot mig. Han tog min händer.
"I just want the rest of the world to know that you are mine, that no one else can touch you." 
"So you marked me." Sa jag och lade armarna i kors.
"Yeah... Pretty much. Love you look gorgeous." Sa han och log, det fick mig själv att le.
 
 
Vi anledde till jobbet 5 minuter innan jag började, jag skyndade mig in till omklädningsrummet för att byta om så att jag skulle kunna hinna säga hejdå till Harry sen. Jag kom ut efter bara några minuter och han satt på en utav barstolarna, jag gick fram till honom och kramade om honom.
"Thank you for drving me and for suprising me by coming home to me." Sa jag.
"My pleasure." Sa han och kysste mig.
"Alright alright love birds, we get it you are inlove, now Kim start working." Sa Cara en utav servitriserna, jag log mitt i vår kyss vilket fick Harry att le också.
"Awh Cara, let them be, they are so young and inlove." Sa Monica och gick förbi.
"I'm young to." Sa Cara och vi andra skrattade.
"I guess I should go now." Sa Harry när våra huvud var någon centimeter ifrån varandra.
"Umh... Not yet." Sa jag och kysste honom igen, han svarade direkt på den. Vi pressade våra läppar emot varandra om och om igen, det kändes bra. "Okay now you should go." Sa jag när jag hade lämnat hans läppar, han nickade en svag nickning och sedan reste sig ifrån stolen, han sa hejdå till Monica och hon pussade honom på kinden. Harry gick ut genom dörren och den stängdes efter honom, jag lutade mig emot bardisken och sukade.
"Trouble in pardise?" Frågade Cara, jag skakade på huvudet.
"No not really, I'm just... You know.. I'm just so..." 
"Inlove?" Avbröt Monica mig, jag kollade på henne. "It's okay to be inlove Kim." Sa hon.
"I know, I'm just so scarred to get hurt again after you know..." Sa jag och kollade ner på mina fingrar.
"Yes, we know.. But Harry dosen't seem like that kind of a guy, Dylan, yeah well he did." Sa Monica och vi skrattade instämmande. 
Jag reste mig upp och då slog det mig, shit jag glömde säga när han skulle hämta mig. Jag sprang ut ur cafét och kollade mot parkeringen, Harry satt i sin bil och höll på men mobilen, jag gick med snabba steg framåt, det var halt ute och i nästan sekund så låg jag på backen, både min rumpa och armbåge gjorde ont, Harry öppnade sin dörr och skyndade sig ut.
"Love are you alright?" Sa han med sina fina brittiska brytning.
"Yes, I just wanted to say that my shift ends 7 PM." Sa jag och han hjälpte mig upp.
"Okay, I'll be here 6.55." Sa han och kysste min panna, jag vände mig om och gick in igen.
 
 
Som låvat var Harry här 18.55. Jag stod i mitt omklädningsrum när Cara gick in.
"Harry's here." Sa hon och jag nickade. Cara var ganska lång med brunt rakt hår som räckte till en bit ner på ryggen. Hon var verkligen en killmagnet, varje vecka, två gånger i veckan hade hon en kille som hämtade upp henne, men det var aldrig samma kille och varje dag fick vi andra höra om det, vem det var hon hade tagit med sig hem dagen före eller vem det var som skulle hämta henne och vad han skulle göra med henne kvällen därpå. Det var ganska intressant de mesta gångerna för hon provade alltid något nytt, själv höll jag mig till det vanliga och nu höll jag mig också bara till en ända kille, en som gjorde mig otroligt glad och jag tror faktiskt att jag är kär. 
 
Jag tog upp min väska till axeln och gick ut ur omklädningsrummet och sedan gick ut i köket, genom det och ut till cafét, där satt han på samma barstol som 6 timmar tidigare. Jag log när jag såg honom och gick fram till honom, han pratade med Monica så han var vänd åt andra hållet, med ryggen emot mig, jag lade mina amrmar om honom och han sa något liknande till Wow.
"Hello there love, are you ready to go?" Frågade han och jag nickade, han reste sig upp och plasserade sin hand i min.
"Bye Monica, I'll see you tomorrow." Ropade jag på vägen ut.
"Good Bye Kimberly." Ropade hon tillbaka och gav mig det där söta lilla leendet som bara Monica kan.

Kapitel 22!! 
Hoppas ni tycker om det. I det här kapitlet så ville jag bara fokusera på en mysdag. Det kan ha varit lite segt men jag tycker det går ändå! Glöm inte att kommentera och så hörs vi snart igen!
 
 
 




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR